בדיקות דם- שבוע 11
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקות דם שגרתיות ישנה תוצאה: urea-8 הנורמה היא מ 10. מה זה אומר? האם לערב מיד את הרופא המטפל? לפני עשרה ימים היתה דלקת בדרכי השתן, האם יש קשר. * המוגלובין 11.6 : אני לא לוקחת ברזל, האם כדאי להתחיל לקחת?
איין צורך בביקורת דחופה. בביקור הבא האירי את תשומת ליבו של רופאך לתוצאות
לדעתי כדאי לך להתחיל לקחת חומצה פולית (לאחר התייעצות עם הרופא כמובן) מכיוון שההמוגלובין שלך צריך להיות לפחות 12.5 וזה יכול לגרום לך לעייפות וסימפטומים אחרים.