מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 29 בשבוע 15. שקיפות עורפית תקינה. בהנחה שגם החלבון העוברי תקין. מה דעתכם על ביצוע בדיקת מי שפיר?
זו החלטה מאוד קשה ואין "נכון או לא נכון". אני יכולה להגיד לך שאני מבוגרת ממך בכמה שנים, ושהשקיפות עורפית + חלבון עוברי + התבחין המשולש נתנו תוצאה טובה מאוד והחלטתי לא לעשות בדיקת מי שפיר. היו בנות שהצדיקו אותי כי רופאים רבים טוענים היום שזו בדיקה שעושים אותה יותר מידי... אבל היו גם בנות שחשבו שאני מסתכנת. הרופא שלי, שעל דעתו אני סומכת מאוד, טען שאין סיבה שבגללה הוא ימליץ לי לעבור מי שפיר (כי כאמור, הבדיקות תקינות) אבל שזו החלטה שלי. אם תחליטי לעשות מי שפיר, לכי להכי טוב שיש... ואם תחליטי שלא לעשות אז עצתי לך היא להחליט ומיד אחרי זה "לשכוח". להניח לזה ולהמשיך הלאה. בהצלחה!!!
אצלי יצא הכל תקין ביותר, אני בת 30 והחלטנו לוותר על מי השפיר, מכיוון שהסיכון להפלה, גבוה הרבה יותר מהסיכון ללידת ילד חולה. אבל כל אחד ושיקוליו