בטא לאחר גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי בנות ! ביצעתי בטא אתמול לאחר 8 שבועות מאז הגרידה , התוצאה היתה קטן מ - 2 , ועדיין לא קיבלתי מחזור . נראה לי קצת מוזר שעברו כבר כמעט חודשייים וכלום . האם מישהי יכולה לענות בנושא ? זה די מלחיץ כי יש כאבי בטן ביומיים האחרונים ומעט ניגוב ורדרד פעם ביום אבל אין התפרצות .... וחוץ מזה האם אפשרי לנסות שוב להקלט ? לא צריך לחכות יותר ? תודה בנות ביי
הי רובי, לאחר הפלה וגרידה הוסת מופיעה בין 6-8 שבועות, כך שאת יכולה לחכות עוד מספר ימים ואם עד אז לא תקבלי פני לרופאך. לגבי הנסיון להרות מחדש- לאחר שתקבלי, את בהחלט יכולה! בהצלחה!