איך אפשר להרגיש האם היתה הפריה לפני בדיקת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ישנם סימנים פיסיים (או אחרים)להפריה בימים הראשונים (לפני שבדיקת הריון אפשרית)?
לפעמים מרגישים נפיחות בשדיים וכאבים דמויי מחזור... אבל זה בשלב קצת יותר מאוחר. בדיקת דם יכולה לאבחן הריון כשבוע לאחר ההפריה ובדיקת שתן ביתי כשבועיים. (יום יומיים לפני המחזור הבא). בדרך כלל, אין מנוס מלחכות ולקוות! בהצלחה!!!אפי כתב/ה: > > האם ישנם סימנים פיסיים (או אחרים)להפריה בימים הראשונים (לפני > שבדיקת הריון אפשרית)?