לד"ר גדעוני. בקשר לבטא. ממש דחוף!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, הווסת האחרונה הייתה בתאריך 20.5. (מחזור כל 28 יום) .כיום אני באמצע שבוע 6. בגלל דימומים שהיו לי מתחילת ההריון עשו לי כל מספר ימים מעקב של בטא. להלן התוצאות: 16/6 - 329 18/6 - 894 24/6 - 16,618 27/6- 30,136 28/6 - 33,505 30/6 - 56,317 2/7 - 72,886. בתחילת שבוע 6 (יום רביעי 3/7) נעשה לי גם אולטרסאונד וראו בברור עובר+דופק+שק חלמון. מדוע אם כך הבטא החל מתאריך 28/6 לא ממש הכפילה את עצמה? גם בתאריך 2/7 היא לא הכפילה את עצמה. האם זה בכל זאת מעיד על אי תקינות העובר וההריון למרות שכבר נצפה הדופק? האם הבטא עדיין אמורה להכפיל עצמה או שברגע שיש דופק כמות הבטא כבר לא ממש חשובה? תודה ושבת שלום.
http://repro-med.net/papers/progest.html http://www.gibsonridgesoftware.com/ivfer/hcg.htm http://www.hopelabs.com/products/inserts/fp201.html אלו אתרים שבהם ניתן למצוא ערכים של בטא ופרוגסטרון בהריון (אני בטוחה שיש אתרים מוצלחים יותר, ויש גם ספרות)