רופא טוב של קופח כללית בת"א
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, אני הריונית טריה ונרגשת ומחפשת רופא טוב של קופ"ח כללית באזור ת"א. זה קצת דחוף כי כבר בשבוע הבא אני צריכה לעבור את הבדיקות הראשונות ולראות שהכל תקין (טפו,טפו, טפו) אשמח להמלצותיכן, תודה מראש וסופ"ש נפלא לכולם !
מזל טוב איה. נסי למצוא לך רופא בהמלצות של הבנות באתר: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=110&art_id=67 ובכלל את מוזמנת לפורום המאוד נחמד של תפוז: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=110 הריון קל ובריא