מניעת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נוטלת גלולות למניעת הריון במשך 4 חודשים. בחודש האחרון, שכחתי ליטל 3 גלולות ב"אמצע" החפיסה. התחיל לי דימום שנמשך 3 ימים, אך המשכתי לקחת את שאר הגלולות עד תום החפיסה. השאלה שלי האם אני מוגנת כרגע מפני הריון (נטלתי 5 גלולות אחרי 3 הגלולות ששכחתי). כרגע אני בשבוע ההפסקה בין החפיסות. מה עליי לעשות? מה לעשות אם בשבוע ההפסקה הזה אני לא אקבל את הווסת כרגיל? האם עליי להפסיק ליטול את הגלולות לחודש ואז להתחיל ליטול אותן מחדש? ואם לא, ממתי אני אחזור להיות מוגנת מפני הריון? תודה ויום טוב.
עליך להשתמש באמצעי מניעה נוסף בחודש זה... קנדום למשל. כעת חכי למחזור נוסף וקחי את הגלולות הבאות כרגיל. אם המחזור לא מופיע לאחר שבוע, פני לרופא הנשים.
נכון מאד !