אולטרסאונד ראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר גדעוני שלום רב, מקווה שכאן המקום הנכון לשאול: ביום שישי לפני שבועיים, היה היום ה-10 להחזרת 2 מוקפאים וקיבלתי תשובת בטא חיובית (362). ביום ראשון הבטא קפצה ל-872. הנתונים האלו גרמו לי לחשוב שיש יותר מעובר אחד. היום, שבועיים אחרי בדיקת הבטא הראשונה, עשיתי בדיקת אולטרסאונד. נצפה שק הריון אחד, עובר בגודל 2.5 מ"מ עם דופק איטי/חלש. נקבע לי אולטרסאונד נוסף לעוד שבוע. שאלותי הן: 1. האם העובר בגודל תקין? 2. האם דופק חלש בשלב זה מעיד על בעיה כלשהי? 3. האם יתכן שיצוץ עוד שק הריון? תודה ענקית מראש, סיניה
תודה על הפניה. לפי תאורך מדובר בעובר יחיד בשבוע 6 (+/-) להריון , איין כרגע משמעות ברורה לדופק חלש. חזרי על הבדיקה בהפרש שבועיים ותקבלי תשובה חד משמעית. בהצלחה