ציסטות לאחר הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי הפלה טבעית בשבוע 9 להריון, ללא גרידה. כעת, כשבועיים אחרי כן, התגלו "בשחלה ימנית ממצא ציסטי בילוקולאריבגודל כולל של 33X63 מ"מ עם 'ציסטת בת' המורגית. ללא נוזל בדוגלאס." האם ציסטות כאלה הן ממצא שכיח לאחר הפלה ? יש לציין שיש גם דימום הדומה לתחילת ווסת. עד כמה הציסטות האלה מסכנות את השחלה ? (זו השחלה היחידה שלי !) מה משמעות "ללא נוזל בדוגלאס" ? תודה.
הממצאים שציינת נראים (לפי תאורך) כממצאים רגילים ללא קשר להפלה. יש לחזור על בדיקת האולטרסאונד לאחר הווסת הקרוב, במידה ועדיין יהיו קיימים יש לפנות לרופא נשים להערכה.