אבעבועות רוח והריון - דחוף!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא ולמבקרי/מבקרות הפורום אני בשבוע ה-14 והיום גיליתי שלילד שאני עובדת איתו יש אבעבועות רוח. לעומת זאת אני אף פעם לא חליתי במחלה זאת. שאלתי היא: האם יש סיכון לעובר אם אני אדבק במחלה ,ומה הסיכונים. אנא אנו לי במהרה כי אני מאד חרדה. תודה
הי R.B, עלייך לעשות בדיקת דם לגלוי נוגדנים למחלה ואם אין בגופך נוגדנים את תקבלי בזריקה או לתוך עירוי חיסון סביל שנקרא:VZIG . מכיוון שאת רק בשבוע 14 את נמצאת בסיכון מסויים שאולי תהיה השפעה על העובר ולכן עלייך לעקוב. בכל אופן, אל תתמהמהי כי עלייך לקבל את החיסון תוך 4 ימים מרגע חשיפתך לילד החולה. לכן, פני לרופאך או לחדר מיון. בהצלחה!
במידה ויש צורך בחיסון עליו להנתן תוך 96 שעות מהחשיפה, לכן עלייך לפנות לבדיקת רופא מטפל בדחיפות.