סימני מתיחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 31 להריון ובנתיים אין לי סימנים. יכול להיות שלא יופיעו או שבטוח כבר שיהיו לי? אומרים שזה גנתטי ולאימא שלי יש. אז בטוח שיהיו לי גם? לא עליתי הרבה יחסית. רק 10 קילו. זה משנה בכלל? תודה על התשובה.
הי איה, לגבי סימני המתיחה- למרות שיש נטייה לחשוב שמדובר על תופעה משפחתית זה לא בוודאות ולכן יכול להיות שלא יהיו לך למרות שלאימך היו. מבחינת המשקל, זה שונה מאישה לאישה ואל תשכחי שאת רק בשבוע 31 ויש עוד 9 שבועות שזה הרבה זמן ואת עוד תעלי במשקל, אבל, בכל מקרה, העליה שלך תקינה. בהצלחה והמשך הריון קל!