שמן נבט חיטה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא ולבנות שלום אני בשבוע 17 ורוצה למנוע סימני מתיחה , מהי הדרך הטובה ביותר למרוח שמן נבט חיטה האם זה יעיל למרוח אותו על הבטן ואח"כ להתקלח ( יש לו ריח מסריח ) או שצריך להשאיר אותו כמו קרם גוף , והאם בכלל יש שיפור בסימני המתיחה אם יהיו .... אם מורחים אותו? בתודה רוני
לעסות בתנועות סיבוביות לתוך העור עד שהשמן נספג.. ולהתפלל לטוב! הריח חולף אחרי כשעתיים - בהצלחה!
גם לשמן דקלים יש אותו אפקט - ובלי ריח נוראי - אולי שווה לנסות - אני יודעת שהוא מאוד עוזר ומומלץ
למרות שמהרגע שידעתי שאני בהריון מרחתי מדי יום שמן נבט חיטה. בשבוע ה- 35 החלו להופיע לי סימני מתיחה ושום פעולת עיסוי שמן אינה עוזרת לי.