דופלר ? דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המשך לשאלתי הקודמת : למה לא רצוי לבצע דופלר לפני שבוע 10 כמו שכתבת? האם דופלר זה אולטרסאונד וגינאלי? אני שואלת כי כתבתי שאני בשבוע ה-4 והרופא אמר שאני אבו אליו לאולטרסאונד ...
לקריאה נוספת והעמקה
בדיקת דופלר ניתן לבצע תוך כדי בדיקת אולטרסאונד (נרתיקי או ביטני) או בהנחת מתמר על הבטן( ללא מוניטור תמונה) ותרגום תנועות הלב לצליל הנשמע ברמקול. מאחר וסוברים שכיוון גלי הקול כלפי עצם כלשהו מייצר חום,ממליצים שלא לכוון את גלי הקול לזרימות (דופלר)לפני שבוע 10 . בדיקת אולטרסאונד רגילה איננה בדיקת דופלר !!!!!!