"מתכון" לבת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, שאלתי היא איך לעשות בת? ושתצא בוודאות בת. תודה. סטפני
חוץ מאשר במעבדה בה ניתן להפריד זרעונים זכרים מנקבות. בספר של דר' בר, יש את ההנחיות הרגילות שמעלות את הסיכויים לבת... אבל מצד שני אף אחד לא מבטיח לך שום דבר. אני לא עקבתי אחרי אף אחת מההנחיות הללו ובכל זאת - יש לי בת! ואל תתפתי לשלם כסף ל"מומחים" כאלו או אחרים שיבטיחו לך הצלחה של 100 אחוז אם תעמדי על הראש ותאכלי נבטים אחרי חצות...
שלום לך, אפרת. אני לא מתכוונת למתכון מדוייק. אבל אני יודעת שייש דרך מסויימת בקיום היחסים לקביעת מין העובר.