עייפות - שבוע 8
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 8 להריון בבדיקת המוגלובין שהרופא נתן לי התוצאה היתה 12.5 למרות זאת אני מרגישה עייפות מאוד מאוד כבדה לאורך כל היום האם יכול להיות שהעייפות אינה נובעת מההריון אלא מסיבה אחרת אודה על תשובה מהירה לשאלה
שלום לך לפחות עד חודש 3 רוב הנשים מרגישות עייפות שמלווה אותן כל היום - אני בשבוע 10 ואני כל היום רוצה לישון זה מאוד מאוד טבעי מה שכן אני לוקחת מולטי ויטמין בשם פראנטל שלרוב מאוד מאוד עוזר לי גם לעייפות - הכל כמובן באופן יחסי וגם לבחילות יש בו גם את החומצה הפולית שחשוב מאוד להריון וגם ברזל. אז שיהיה בהצלחה פרח
נכון, עייפות אופינית בהריון לאו דווקא בהקשר לרמת המוגלובין והינה אישית מאד