cmv-igg
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי תוצאה של cmv-igg חיובית, גדולה מ 250. הרופא שלי מבלה בחו"ל, אולי תוכלו לעזור לי ולומר לי מה זה אומר?
הי גלילית מה היו תוצאות הIgM? אם הוא שלילי, סביר שהכל בסדר. בכל אופן, הערך של IgG מצביע על הדבקות ותיקה, אולם אם הוא "קופץ" פי ארבעה מערכו בעבר או פשוט נחשב מאוד גבוה, אז צריך לבדוק שוב כי זה עלול להעיד על התעוררות של הוירוס. האם יש לך בדיקות מן העבר? בכל אופן, בד"כ תוצאה של IgG חיובי ו- IgM שלילי היא הדבר הטוב ביותר בהריון. בהצלחה עידית
נכון מאד !!!!!!