המתנה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני ובעלי מנסים להרות כ 11 חודשים. בבדיקות של מעקב זקיקים, מעקב לוטאלי הכל נראה תקין ועדין אנו לא מצליחים להיכנס להריון. אני אמורה לקבל ביום שבת , האם אני צריכה ויכולה להרגיש משהו עוד בטרם האיחור במחזור? האם אפשר לבדוק הריון כבר בשלב זה? ואם גם החודש זה לא יצליח מה אתה מייעץ לי לעשות על מנת לנסות לזרז את התהליך של הכניסה להריון? לתשובתך אודה....
האם בנוסף את מקבלת הורמונים וזריקות למינהן, ? כי זה מאד עוזר אני עשיתי הזרעה פעם ראשונה , עוד אין תוצאות, אך מעלה סיכוי ב 50 % את הסיכוים בהצלחה