הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת גלולות למניעת הריון כמעט תשע שנים. אף פעם אני לא שוכחת. בחמש השנים האחרונות לא עשיתית הפסקה. רציתי לשאול שתי שאלות: 1. האם קיים סיכוי ולו קטן ביותר להיכנס להריון? אני יודעת שגלולות אינן בטוחות לגמרי ב- 100%. שאלה שנייה - האם רצוי לעשות הפסקה של חודש בנטילת הגלולות? למיטב הבנתי היום הרפואה המודרנית טוענת שצריך להפסיק רק כשרוצים להיכנס להריון. תודה
הי דנה, 1.אכן כן, גלולות למניעת הריון מגנות בשיעור של 98-99% . 2. אין צורך לעשות הפסקה בגלולות אלא אם כן רוצים להכנס להריון וגם אז אין צורך לנקות את הגוף מהגלולות ואפשר ישר לנסות להרות. בהצלחה!
מניסיון זה עשוי לזרז כניסה להריון אם לא מחכים- הגוף "מוצף" בהורמונים, קחי את זה בחשבון כי לא תמיד יש זמן להתכונן.....