כליות -הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 25, הכלייה השמאלית שלי חלשה (כך נתגלה ממיפוי כליות) האם יש אפשרות שתהיה לי בעיה להכנס להריון ? הייתי אצל רופא נשים הוא עשה לי אולטרסאונד וגינלי לפני כחודשיים והוא אמר שהכל תקין. אשמח לקבל תשובה בתודה מראש, אילנית
לקריאה נוספת והעמקה
השאלה איננה אם את תצליחי להרות אלא האם "מותר" לך להרות. עלייך לבצע בדיקת דם לתפקודי כליה ובהתאם לממצאים לפנות לנפרולוג ולרופא נשים להמלצות לגבי הריון. מקובל לחלק את הפגיעה בתפקוד הכליתי ל- 3 דרגות סכנה כאשר בדרגה הגבוהה מומלץ להמנע מהריון מאחר וקיים חשד סביר שההריון יגרום להחמרה בתפקוד הכליתי עד אי ספיקת כליות.