אחרי בדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, 1. אחרי הבדיקת מי שפיר , הרופא אמר לי להיות ערנית לגבי ההפרשות,ואם יש הפרשה של המי שפיר לפנות ישר למיון. השאלה שלי , האם צריך לפנות למיון גם אם ההפרשות והכמות לא גדולות (בערך כמו שהיו לי לפני הבדיקה ) ואני גם לא בטוחה שזה הפרשות המי שפיר (ההפרשה קצת צהבהבה וסמיכה). 2. איך נראת הפרשה של מי שפיר , ואיך אני יודעת שזה מצריך ביקור במיון ? 3. רציתי לדעת , כמה זמן אחרי בדיקת מי השפיר אפשר לחזור לקיים יחסי מין , ובכלל לחזור להתאמן וכו' . לתשובתכן המהירה אודה
לאחר דיקור מי שפיר יש להזהר מכל הפרשה חריגה שלא היתה קודם לדיקור. יש לשים לב בעיקר להפרשות בעלות רייח חריף הבאות בשילוב עליה בחום ו/או כאבי בטן. ההמלצה כיום היא לחזור לחיים הרגילים מיום למחרת הדיקור,אם כי לחזור לקיום יחסי מין או לחזור למאמצים גופנים חריגים הייתי חוזר לפחות אחרי שבוע מהדיקור כדי להסיר כל ספק של הפרשות או כאבים.