בדיקות הורמונליות בחלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע 17.5 להריון וקיבלתי תשובות שהחריגות מביניהן הן:RISK - 1:2163 והבדיקה השניה HCG 3:60 MOM. השאלה שלי היא מה הוא בדיוק כל הורמון ועל מה הרמה של ההורמון מעידה. אני יודעת כי הנתונים הם סטטיסטים בלבד אך בכל זאת מעידים על סיכוי כל שהוא שהעובר אינו תקין 2. מהיא הרמה הנורמלית לגילי 26 ו-7 חודשים לכל הורמון שנצפתה בו החריגה
לקריאה נוספת והעמקה
אילת עניתי בהרחבה על שאלה זו פעמים רבות בעבר. חפשי תחת "חלבון עוברי" או "תבחין משולש". אם עדיין תשארנה שאלות חיזרי לפורום