תופעות לוואי איקקלומין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום 1. הייתי מעוניינת לדעת האם למישהי הופיעו תופעות לוואי למינהן בזמן לקיחת כדורי איקקלומין וכוריגון. אודה מראש על תשובתכן. 2 יש לי בעיה קטנה - באזור פתח הנרתיק כמו פצע כואב, שמקשה עלי מאד בעת מתן שתן וכמובן קיום יחסים. האם זה קשור? בנוסף המקום נפוח קצת ואדום.
היתה לי הפרשה בצורה ג'ל בצבע חום ! מה זה אומר????? אנא תשובה
אני נטלתי איקקלומין ולא היו לי תופעות לוואי,הפרשה חומה תתכן עקב השרשת הריון,או אם זה סמוך למחזור במקום מחזור ,לעיתים.יש לבדוק את העינין.הפצע לא נראה לי קשור.
האם מדובר בכאבי ציסטה בשחלה? שלא נדע...