אחרי ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ארבעה שבועות אחרי הניתוח ויש לי אזור קטן מסביב לצלקת שאין בו תחושה. ממה נוסעת התופעה? תוך כמה זמן היא עוברת? בהנחה והכל תקין, מתי אפשר להתחיל עם תרגילי בטן לצמצום ה"נזקים" מההריון? תודה :)
שלום שרון! אני עברתי שני ניתוחים קיסריים והתופעה שאת מתארת היא תקינה לחלוטין ועוברת תוך מספר חודשים ולפעמים גם יותר. אין לך מה לחשוש. תרגילי בטן אני התחלתי לעשות אחרי חודשים, אבל אני לא בטוחה שזה לא מוקדם מידי. אני מקוה שתקבלי פה תשובה יותר מוסמכת.