סיכויים לתאומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מתכננת הריון, ורציתי לדעת איך ניתן (אם בכלל) להגדיל את הסיכויים לתאומים. האם ניתן לקחת תרופות המגבירות את הביוץ? או האם יש שיטות אחרות? תודה, דניאל
מניסיון תרופה בשם איקקלומין שנועדה להגביר ביוץ,יצרה אצלי תאומים,גם כאשר היא נלקחה במינון המינימלי.אבל....חישבי פעמיים על התאומים היזומים,ההריון מלווה בקשיים רבים ולעיתים סיבוכים,שמירות הריון,ודאגות כפולות ומכופלות. בהצלחה בכל מקרה
תודה. האם למיטב ידיעתך יש לי אפשרות לקחת תרופה זו על ידי פנייה רגילה לרופא, או שצריכה להיות סיבה של בעית פריון? תודה, דניאל