סטייה מהנורמה - חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתוצאות של החלבון העוברי יש לי חלבון קרוב לסף הגבוה והורמון hcg שיוצא מהנורמל 3.01 במקום 3 . זה שינה לגמרי את הסיכוי לדאון 1:238 וכמובן שנשלחתי למי שפיר . עדיין אין לי תשובה. מה זה אומר ? האם זה קשור לחשוב לא נכון של גיל ההריון ? האם הבדיקה של החלבון העוברי לא סוטה לפעמים
מיכל, בדיקת חלבון עוברי היא רק סטטיסטית. עשית שקפות עורפית? היא הרבה יותר אמינה. גם לי הבדיקה יצאה נמוכה, אבל השקיפות עורפית יצאה תקינה. שמעתי על המון מיקרים שהבדיקה לא יצאה תקינה, ובכל זאת, הילד היה בסדר גמור. יש לי חברה בעבודה שאצלה זה היה בשני ההריונות. הילדים שלה בריאים, חכמים ונבונים. אפילו המליצו לה על הפלה והיא לא הסכימה. למזלה. אני מקווה שגם אצלך יהיה אותו דבר. המון הצלחה!