בדיקות לאחר הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן/ם, עברתי הפלה ספונטנית בשבוע 9. בקופ"ח לא מעונינים לבצע בדיקות מיוחדות, מאחר שזו הפלה ראשונה. האם תוכלו להמליץ על מקום פרטי שניתן לבצע בו בדיקות כמו קרישיות יתר, נוגדנים אנטיפוספוליפידיים ואולי אפילו קריוטיפ ? הרופא שלי בקופ"ח אומר שבדיקות רק יגבירו את הלחץ לקראת הריון חדש, אבל אני מרגישה שהידיעה / השלילה של גורמים אפשריים רק תרגיע אותי.... ובאותה הזדמנות - האם יש בדיקות שכדאי לבצע במהלך ההריון הבא ? האם יש ערך למעקב אחרי רמות בטא או פרוגסטרון ? תודה נורית
סתם כדי לעודד אותך. אני עברתי בסוף חודש אפריל הפסקת הריון עקב מות העובר ברחם. גם הרופא שלי אמר לי שאין טעם לעשות בדיקות וכנראה שצדק. היום גיליתי שאני בהריון נוסף. כך שלדעתי במקום להתעסק במה שאין תתחילו לעבוד על יצירת חיים חדשים. בהצלחה. בתקווה שגם אצלך ההריון יהיה בקרוב
גם לי הרופא אמר שאין צורך בבדיקות למעט הבטא וברגע שהבטא שלילי זה אומר שהרחם "נקי". בהצלחה.