האם אני נשאית של צהבת B?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 36 להריוני ועשיתי בדיקת דם לבדיקת נשאות לצהבת B, הרופא שלי בחו"ל ולבד איני יודעת לפרש התוצאות: Hepatitis B Surface Ag - NEGATIVE Hepatitis B Surface Ab - 32 כאשר 2-10 זה HYPORESPONSE 10-100 זה LOW RESPONSE ומעל 100 זה IMMUNE Hepatitis C Ab - NEGATIVE משמעות השלילי די ברורה לי , השאלה מתמקדת במספר 32 - מה הוא מייצג ומה זה אומר? מטרת הבדיקה היתה ע"מ להימנע מחיסון היילוד מיד ביום לידתו ודחיית החיסון לגיל חודש ימים. תודה מראש ריס
הי ריס. משמעות המספר 32 - עד כמה את מחוסנת. את לא נשאית של צהבת, ואפילו יש לך חסינות מסויימת. חסינות נמוכה (LOW RESPONSE ) כי 32 נופל בטווח של 10-100. בקיצור - את לא נשאית. בהצלחה בהמשך ההריון.