מספר שאלות טכניות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי מספר שאלות 1. האם את סקירת האיברים הראשונה ( זו שעושים באופן פרטי סביב שבוע 15) עושים עי" אולטרסאונד וגינאלי או חיצוני מהבטן? 2. האם את בדיקת חלבון העוברי עושים בקופת חולים ( אני במכבי)? במידה ולא איפה כן עושים אותה? 3. תוך כמה זמן מקבלים את התשובה של החלבון העוברי? 4. האם משהי יודעת אם בדיקת מי שפיר בשבוע 21 זה סביר? תודה רבה מראש על התשובות
1) סקירת האברים הראשונה נעשית בא/ס וגינאלי 2) את בדיקת החלבון העוברי עושים בקופ"ח ולוקח כשבוע/עשרה ימים לקבל תוצאות אולם אם את בחרת לעשות את "התבחין המשולש" אז המעבדה בה התבחין נעשה (כדוגמת מעבדות "זר" למשל) תיקח ממך דם גם לחלבון עוברי כי הכל חייב להעשות in house... 3) מי שפיר נהוג לעשות בין השבוע ה-16 ל-20... בהצלחה!!!