דמם תת שלייתי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בת 30, נכנסתי להריון באמצעות הפרייה חוץ גופית ואני נמצאת באמצע השבוע השביעי. אובחן אצלי דמם תת שלייתי והייתי מעוניינת לדעת כמה שיותר פרטים לגבי הנושא, מה רמת הסיכון להריון? האם זו תופעה שכיחה? אילו דרכי טיפול מומלצים לבעיה? האם חשוב לשכב בזמן המנוחה? בתודה מראש ורדית
את יכולה לחפש ב"חיפוש" תחת המילים דמם תת שילייתי ולראות אם נשאלו שאלות בנושא. אם את רוצה תשובה מרופא, מניסיוני כדאי לך לפנות לפורום רופאים מומחים של וואלה שם יש רופא זמין יותר שגם עונה לשאלות.
תודה רבה לך !