סוכרת הריונית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 28. עשיתי העמסת סוכר של 100 גר'. התוצאות הן: דגימה ראשונה: 78, דגימה שניה: 171, דגימה שלישית: 172, דגימה רביעית: 159. לפי מה שהבנתי, זה אומר שיש לי סוכרת. בנוסף, בבדיקת U.S. התגלה לי ריבוי קל של מי שפיר. הרופא שלי יצא לחופשה עד יום ראשון. אני ממש לא יודעת מה לעשות עד יום ראשון: אם אני צריכה מיד לרוץ למרפאה לסוכרת הריונית ואסור לי לחכות עד ליום א'? ואם זה לא לחוץ, מה מותר לי לאכל ומה אסור לי בינתיים?
הי מתוקה, אכן כן, זה נראה שיש לך סכרת הריונית כי 2 הדגימות האחרונות אצלך לא תקינות. אני מציעה לך לא לחכות ולפנות למרפאת סכרת ע"מ שתתחילי להיות מאוזנת (או ע"י דיאטה מבוקרת או ע"י אינסולין) כמה שיותר מהר- זה חשוב לך ולעוברך! בהצלחה!