CPC
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע ה-28, להריוני הראשון. בשבוע ה-18 נמצאה צ'יסטה בראש העובר, בצד הימני, בגודל 8 מ"מ. נשלחתי לסקירה שנייה, בשבוע ה-25, ולפי הממצאים הצ'יסטה ירדה בגודלה ל-6 מ"מ. הרופא הרגיע אותי ואמר שעד סוף ההריון זה ייעלם. רציתי לקבל דעה נוספת, האם זה שכיח, האם זה אכן אמור להיעלם, מה זה, ממה זה נובע וכו'. אודה על תשובתכם.
הי אפרת. נסי את המומחה לאולטרה סאונד - http://www.starmed.co.il/Forums/?group=25 (יכול להיות שכרגע האתר לא זמין, אבל זה אתר מצויין והתשובות ניתנות מהר) בהצלחה