דופק ולחץ דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם לקום עם דופק של 105 זה נורמלי בהריון??? אני רוב היום עם דופק כזה במנוחה. ואם לחץ הדם שלי הוא 115/92 זה נורמלי, ה - 92 נראה קצת גבוה לא??? בדרך כלל יש לי 120/65 אז מה זה אומר??
הי מגי, בהריון, עקב ירידת לחץ- הדם הגוף עושה מעין פיצוי וישנה עליה בדופק, לכן, הדופק שלך מהיר, אבל, עם זאת חשוב לוודא שאין סיבה אחרת לעליה בדופק כמו: פעילות יתר של בלוטת התריס ולכן כדאי שתגשי לרופאך ע"מ שיעקוב גם אחר הדופק שלך וגם אחר לחץ- הדם שלך(במיוחד הדיאסטולי- הנמוך, שאצלך הוא גבוה.) בהצלחה!