טיסה לחו"ל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר גדעוני שלום, אני בהריון בשבוע 17. עד כה עברתי 4 ניתוחים קיסריים, ולכן גם ההריון הזה יסתיים בניתוח קיסרי. ברצוני לסוע לחו"ל לשבוע, בעוד כחודש, כלומר בשבוע 21-22. שאלתי היא האם זה: רצוי, אפשרי, או לבטל את התוכנית? כמו כן ברצוני לדעת האם עלי לרכוש לטיסה ביטוח בריאות מיוחד, בגלל ההריון? בתודה. שושי.
הי שושי, אם ההריון תקין ואת מרגישה טוב אין מניעה לנסוע לחו"ל. עד שבוע 26 חברות הביטוח מכסות, אבל משבוע זה ואילך הביטוח נעשה יקר יותר. בהצלחה!