הפרעות שינה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בתי בת 3 חודשים , היא ממעטת לאכול ומראה סימני רעב , וברגע שמאכילים אותה היא יונקת כמה יניקות ונרדמת בשעת האכלה. כך שבשעות היום כל רצונה הוא לישון. לאחרונה , הבחנו ששנתה מאד לא רגועה כל כמה רגעים היא פותחת את זרועותיה לצדדים, מעין התמתחות- ונרדמת , כך עד הרפלקס הבא שיחזיר אותה לתנוחה הקודמת. תגובה זו היא כמו שתינוק נבהל מרעש יש לציין שמאד שקט באזור מגורי. ברצוני לדעת אם תגובות אלו ידועות כהתנהגות נורמלית או כהפרעות שינה . ומהם דרכי הטיפול בתופעה זו .?
למה אינך פונה לפורום ילדים?