צירים...למי שיודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכל בעלות הניסיון, יש לי טיפה לחץ בבטן התחתונה (בשבוע 17) מדי פעם. ולא נראה לי שיש מה להלחץ אבל שני שומעת הרבה על צירים מדומים /מוקדמים ותהיתי איך אדע אם יהיו לי ומה עושים עם זה, האם זה מזיק? האם זה יכול לגרום להפלה?!! מהם צירים מוקדמים, איך מזהים אותם, איך אני יודעת אם זה מה שיש לי או שסתם דברים אחרים שפועלים בבטן... תודה.
איך את מרגישה? הכל בסדר?
יש לי קצת דקירות בבטן התחתונה וגם כאילו בפנים בנרתיק. החלטתי ללכת לרופא שלי היום ליתר בטחון למרות שהוא אמר שזה בטח שום דבר אבל עדיף להסתכל. אני קוראת פה על כל כך הרבה צרות שהכל מפחיד .... תודה על ההתעניינות!