בריחת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם אכן יש מושג כזה? ואם כן האם הבריחה מזיקה לעובר? כיצד ניתן לבדוק זאת ? וכיצד ניתן למנוע? אני בשבוע 25, שבוע שעבר היתה לי בעיה , שהתחתון "נרטב" ואין לי מושג אם זה כתוצאה מבריחת שתן או לחלופין בריחת מי שפיר , אנא עזרו לי , מה לעשות? האם לגשת לרופא בהיסטריה או להמתין לביקור הבא ? יש לציין שזה קרה רק פעם אחת. תודה ,
יש תופעה כזו וכן היא מסוכנת אל תחכי אם את שואלת אותי תגשי עכשיו לרופא ואם הוא לא פנוי לכי ישר למיון נשים אל תחכי כדי שלא תצטערי
הי שירי, מצטרפת להמלצתה של א- בעניין כזה אסור לחכות. עדיף להיות זהירים מעט יותר מאשר לפספס... לכן, פני לרופאך או לחדר מיון. בהצלחה!