היום ה-39
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, היום זהו היום ה-39 מאז המחזור האחרון ועדיין לא קיבלתי. ביום ה-34 (יום ג') ביצעתי בדיקת דם והתוצאה היתה שלילית (5 בטא). בשבוע האחרון יש לי כאבים בבטן התחתונה ובחזה. בחודש שעבר קיבלתי מחזור לאחר 35 יום. האם יתכן שזה בכל זאת הריון? האם יתכן שהבדיקה היתה מוקדמת ולכן התוצאה היתה שלילית?
הי סיון, בהחלט יכול להיות שעשית את הבדיקה מוקדם מדי, במיוחד שקיבלת בחודש שעבר רק ביום ה- 35, לכן, מכיוון שעברו כבר 5 ימים מאז הבדיקה שעשית את יכולה לבדוק שוב. בהצלחה!!!