בפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הפלתי בשבוע 4 הפלה טבעית. האם עליי לדאוג שמא נפל הכל או שהגוף מנקה הכל בעצמו?
הי רוית, עלייך לפנות לרופאך ולעשות אולטרה סאונד ע"מ לראות שהרחם נקי משאריות ההריון, וכן לעקוב אחר ירידת הורמון ההריון ע"י בדיקות דם. מכיוון שזה שבוע מאוד מוקדם רוב הסיכויים הם שהגוף יפלוט את ההריון בשלמותו אבל יש לעקוב אחר זה. בהצלחה!
כל מה שנכתב על ידי דפנה נכון, באם את ממשיכה לדמם אפילו טיפות מדי פעם זה סימן אזהרה, כתמים שחורים, מיד תפני לרופא, עד שהרחם ינקה לא תוכלי להיכנס להריון שוב בהצלחה