תוצאת בדיקת דם להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום השני לאיחור במחזור עשיתי בדיקת דם והתקבלה תוצאה 16. ידוע לי שהערך מאד נמוך . האם יש לי סיבה לדאגה שההריון לא תקין? אציין כי לפני חודשיים עברתי הפלה עקב הריון שלא התפתח ואני מאד מודאגת. האם יש קשר? כעבור כמה ימים אתה ממליץ לחזור על הבדיקה? ומה הקפיצה הנורמלית בהורמון שעלי לצפות לה? תודה.
הי עופרית, עלייך לחזור על הבדיקה לאחר שבוע. הורמון ההריון צריך להכפיל את עצמו כל יומיים וזה סימן שההריון מתפתח בצורה טובה. בהצלחה רבה!!!