כיצד מתנהל האתר?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מצטערת על השאלה אבל לא ברור לי איך פועל הפורום הנ"ל אתה עונה למספר מצומצם ביותר של שאלות ולא ברור לפי איזה חוקיות, האם ישנן שאלות ש "פג תוקפן" מבחינת הזמן, אתה נכנס לפורום, עונה על מס' זעום של שאלות תוך כמה דקות, ופשוט יוצא מהפורום ומתעלם משאר השאלות. השואלות הן בחורות מודאגות ואני בניהן ואנו לא מקבלות התייחסות רצינית, עם כל הכבוד לא כך מנהלים אתר!!!
אם תפני לפורום גניקולוגיה או לפורום פריון תוכלי לראות איך צריך להתנהל אתר. שם הרופאים עונים על כל השאלות. גם על שאלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב. לא פעם נאלצתי להפנות שאלה לשם למרות שלא הייתה רלוונטית לפורום ובכל זאת ענו לי!!! לתשומת ליבך ד"ר גדעוני.!!! פרופ זיידמן עסוק לא פחות ממך!!!!!