שליה קדמית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 27 בהריון ראשון בבדיקת אולטרסאונד שערכתי נודע לי שהשליה קדמית, האם אני צריכה להיות מודאגת ומה זה אומר מצב כזה. דבר נוסף שאולי ישמע טפשי אבל שמעתי שבחודשי ההריון האחרונים כדאי לשתות הרבה כדי שיהיה מספיק מרחב לעובר. מקווה לתשובה מהירה לילך.
איין משמעות מיוחדת לעובדת השליה קדמית, אם כי יש הטוענות שבשליה קדמית מרגישים פחות את תנועות העובר. עיקר החשיבות היא לגובה ההשרשה(נמוכה/גבוהה). איין קשר בין כמות שתיה ל"מרחב העוברי". בנשים עם מיעוט מיים יש הממליצים על שתיה מרובה כדי "לשפר" את מאזן הנוזלים בגוף וכך להשפיע על כמות מי השפיר (הנושא בויכוח).