אולטרסאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
באיזה שבוע עושים אולטרסאוד לראות שיש דופק והכל בסדר? למה עושים אולטרסאות בין השבוע הרביעי לשביעי ? האם זה לא מסוכן ?
אכן הגיל המומלץ להוכחת תקינות העובר הינה בשבוע 7-8 . לפי המידע הקיים היום איין סכנה לעובר בביצוע אולטרסאונד ללא דופלר עד שבוע 10 , משמבוע 10 ניתן גם לבצע דופלר.
מהו בדיוק הדופלר? אני בשבוע 5 ויום בסוף שבוע זה כאשר אהיה בשבוע חמישי + 5 ביקש הרופא שלי שאגיע לאולטרסאונד ראשון לוודא שיש שק הריון וכבר לבדוק האם ההריון תקין. ברצוני לציין כי זהו הריון אחרי כמעט שנתים טיפולים. האם אולטרסאונד פנימי (ואגינלי) עלול להזיק, כמו כן מה הרופא יכול לראות בשלב זה?