התקררות בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אני בשבוע 10 להריון (הריון ראשון) ומזה מספר ימים אני מקוררת (נזלת, כאב קל בגרון ונראה לי שגם היה יום בו היה לי חום קל). לא נטלתי שום תרופה והיום אני חשה טוב יותר. האם הדבר עשוי להשפיע על העובר? אודה על תשובתך ליאת.
שלום ליאת סביר להניח שהכל בסדר גמור. בכל אופן, על כל מחלה, במיוחד מחלת חום (אפילו קלה) צריך לדווח לרופא המטפל על מנת לשקול יחד ביצוע בדיקות דם לשלילת הדבקות בוירוסים שונים, דוגמאת CMV. המון בריאות עידית
הי ליאת כמו שכתבה עידית - כנראה שהכל בסדר, אבל אם היה לך חום באמת כדאי לדווח לרופא/ת הנשים שלך. אני הייתי מקוררת בשבוע 7 או 8 (רק כאבי גרון וקצת נזלת) וגם חיכיתי שזה יעבור לבד, והכל (טפו טפו טפו) בסדר. תרגישי טוב ובהצלחה.