לחצתי מהר מידי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן, אני בשלהי חודש שישי, והיתה לי תקרית קצת מביכה , "התרטב" לי התחתון היום והייתי רוצה לדעת אם יש סיבה לדאגה?, יכול להיות שזה "בריחת שתן" יכול להיות שזה מסיבה אחרת? אשמח לתשובה למרות השאלה המוזרה. יום טוב ושקט.
הי רוני, זה יכול לקרות ומן הסתם מדובר על בריחת שתן אבל עלייך לשלול גם את האפשרות שמדובר במי- שפיר ולכן הייתי במקומך נבדקת, במיוחד אם זה יקרה שוב. האם היה לתחתון ריח של זרע או של שתן? כדאי לבדוק את זה! בהצלחה!
היי דפנה , תודה על תשובתך, במידה וזה אכן מי שפיר , מה ההשלכות של זה? האם זה מהווה סיכון להריון או לעובר? אשמח לתשובה במהרה.