עידוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חזרתי אתמול בלילה מבית החולים, לאחר שחלה נסיגה בהריון שלא התפתח. הבוקר קיבלתי את הדימום שאמור לשטוף את ההריון החוצה. מצד אחד זה לא קל, אך מאידך תודה לאל שזה לא עובר עם מום. מתי ניתן לנסות שוב להכנס להריון? אני צריכה בנוסף לעבור ניתוח להוצאת ציסטה בעוד כשבועיים. האם יש מגבלה בנושא כניסה להריון עד אז ???
הי רוית, משתתפת בצערך... מכיוון שאת אמורה לעבור ניתוח בעוד כשבועיים כדאי שתחכי עד לאחר הניתוח ואז אין שום מניעה שתנסי להרות שוב. בהצלחה בניתוח!!!
לבי איתך. שיהיה לך בהצלחה בניתוח ושתקלטי מהר ושהכל ילך חלק.