מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 31.5, הריון ראשון, שבוע 18. בשקיפות עורפית + בדיקת הדם הסיכון למום יצא 1:7900. אני מתלבטת לגבי ביצוע מי שפיר. האם אפשר להיות רגועים בלי לעשות את הבדיקה ? האם כדאי לקחת את הסיכון שבבדיקה ? הרופא שלי לא ממליץ לשום כיוון, אבל נשמע בגדול שהוא תמיד בעד בדיקה.
סליחה, יצא 1:9700 .
אז בשביל מה לקחת סיכון? את יודעת שהסכיון להפלה במי שפיר הוא אחד ל 200? הרופא שלי ממש לא ממליץ, אלא אם כן יש צורך, ולך אין. לי יצא חלבון עוברי נמוך (1:449), ועדיין לא הסכמתי בשום אופן לעבור מי שפיר. למזלי השקיפות יצאה תקינה (1:4000) ולכן לא המליצו לי לעבור מי שפיר. אל תמהרי לעשות מי שפיר, תחשבי אם כדאי לקחת סיכון.