בדיקה חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב ביצעתי את הבדיקה חלבון עוברי בתאריך 17/06 ועדין לא קיבלתי תשובה יש לי שאלה עם יש בעיה מודעים באותו יום? אני חברת מכבי ואמרו שישלחו בדואר ועדין לא קיבלתי את התוצאה? וגם אם כדי לי לירשם לטיפת חלב אצל הרופא נשים הפקידה אמרה לי לא צריך יש למכבי טיפת חלב עם בנוסף כדי גם טיפת חלב
היי אני עשיתי היום את הבדיקה הזו, ואמרו לי שלוקח בערך עד 3 שבועות לקבל תשובה. אז את צריכה להמשיך ולהמתין, לפחות עוד שבועיים. בנוגע לטיפת חלב-לפי דעתי רצוי לגשת לשם, אני הייתי פעם אחת ובעוד שבוע אלך שוב, יש מעקב של משקל, לחץ דם וכו'. ותמיד טוב לדעת שהכל בסדר. אצלי זה לא דרך הרופא אלא באזור מגורי ואת תצטרכי לשלם סכום סימלי חד פעמי למשך כל תקופת ההריון, ואם תרצי תוכלי להמשיך להגיע גם אחרי שתילדי. ביי