פריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני לוקח כדורים נגד פיטריה בציפורניים סוג הכדור הוא-למיזיל כדור אחד ליום למשך 3 חודשים. האם יש סיבה שבתקופה זו לא להכנס להריון?(עבור אישתי) האם יש השפעה על הפריון או בריאות הולד או כל סיכון אחר? תודה
איני יודעת לגבי ההשפעה על הפריון אבל יש לי תרופת סבתא נגד הפטריה שבוודאות עובדת!!! לערבב 2 כפות חומץ בכוס מים ולבצע שטיפות של האיזור הנגוע לפחות פעמיים ביום (למרוח עם צמר גפן ספוג) - נסה ותיווכח ואולי לא תצטרך לקחת כדורים במשך 3 חודשים בהצלחה