זה הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אישתי ואני בני 29, וזה כחודשיים "עובדים" על ילד/ה. אישתי מודדת חום כל בוקר, כאשר בממוצע יש לה 36.3,4 . המחזור האחרון שלה הסתיים ב-28.5 ומאז תקופת הבייוץ שלה היה בין 6 ל 10 ליוני, מתקופה זו החום שלה לא ירד מתחת ל 37, למשל היום היה לה 37.4 בשעה 6:30. האם זו תופעה (שהחום לא יורד) של הריון??? בתודה מראש
שלום רב, אישתי ואני בני 29, וזה חודשיים "עובדים" על ילד/ה. אשתי מודדת חום כל בוקר כאשר בממוצע יש לה 36.3,4. תקופת הביוץ האחרונה היית בין 6 ל 10 ביוני, ומאז החום שלה לא ירד מ 37, למשל היום היה לה 37.4 בשעה 6:30 זו תופעת הריון??
אבל לא תדעו ב100% עד שתעשו בדיקת דם... ולדעתי, תוכלו לעשות בדיקה כבר ביום ראשון. בהצלחה!!!