טחורים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 36 להריון. לפני כחודש התפתחו אצלי טחורים חיצוניים (לפחות זה מה שאני חושבת). האם זה יכול להיות טחורים אם אין כאב ואין דימום? ויותר חשוב, האם יש טיפול לטחורים חיצוניים? בתודה מראש ואשמח לקבל תשובות גם מבנות שיודעות
יתכן מאוד. בייחוד אם יש לך עצירות. לי היו אחרי הלידה. הטיפול הכי יעיל היו אמבטיות חמות (אבל הם אסורות בהריון) כדאי מאוד לברר כי מניסיון אישי אחרי הלידה הם יופיעו עם כאבים איומים (מלבד הדימומים המבהילים).
תודה ועדיין מחכה גם לתשובת הרופא